Witam Ten TuTek jest o zrobieniu Pierscienia Teleportacji który daje
[Skile , zamienia w potwory , teleportuje , daje konia i range Rycerski !
Wiec otwieramy FileZilla przechodzimy to tej ścieżki :
/usr/rain/channel/share_data/locale/english/quest/object/80009
Otwieramy move_ring.start i usuwamy ten tekst który tam jest !
I wklejamy ten tekst który wam dam ! Do tego pliki "move_ring.start"
Spoiler:
Kod:
say ( "Witaj" ) say ( "Masz Do wyboru Opcje Wybierz Jaka Ci sie Podoba !" ) say ( "" ) wait ( ) local s = select ( "Wróć_Do_Miasta" ,"Idź _Do_Atlantydy" , "Idź _do_Czer. Las" , "Idź _Do_V2" , "Bossy" , "Koń I Ranga" , "Skile" , "Poli_Moby" , "Anuluj" ) if 1 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc . warp ( 474300 , 954800 ) elseif empire == 2 then pc . warp ( 63800 , 166400 ) elseif empire == 3 then pc . warp ( 959900 , 269200 ) end elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) end elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) end elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) end elseif 5 == s then say ( "Cześć" ) say ( "Wybierz Jednego Z tych Bossów" ) say ("Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Noralnej Postaci ") local s = select ( "Reaper" ,"Ogni.Krol" , "Eli.Krol.Demo." , "Tysięczny Woj" , "Wroc_Do_Normalnej_Postaci." ) say ("Czy Napewno Chcesz Kontynuowac?") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 1093, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Nie To Nie Łaski Bez" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 2206, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 1092, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1403, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end elseif 6 == s then say ( "Cześć" ) say ( "Czy Chcesz Dostać Konia lvl 21 I Range Rycerski??" ) local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc . set_skill_level ( 131 , 10 ) horse.set_level ( 21 ) pc.change_alignment ( 200000 ) elseif scelta==2 then say ("Nie to Nie laski Bez ") return end elseif 7 == s then say_title ( "Cześć" ) say ( "Czy chcesz wbić wszystkie skille na P??" ) local s = select ( "Tak" , "Nie" ) if 2 == s then say ("Nie To Nie Łaski Bez ") return end say ( "Otrzymałeś Wszystkie Skille P" ) if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then pc . set_skill_level (1, 59) pc . set_skill_level (2, 59) pc . set_skill_level (3, 59) pc . set_skill_level (4, 59) pc . set_skill_level (5, 59) elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then pc . set_skill_level (16, 59) pc . set_skill_level (17, 59) pc . set_skill_level (18, 59) pc . set_skill_level (19, 59) pc . set_skill_level (20, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(31, 59) pc.set_skill_level(32, 59) pc.set_skill_level(33, 59) pc.set_skill_level(34, 59) pc.set_skill_level(35, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(46, 59) pc.set_skill_level(47, 59) pc.set_skill_level(48, 59) pc.set_skill_level(49, 59) pc.set_skill_level(50, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(61, 59) pc.set_skill_level(62, 59) pc.set_skill_level(63, 59) pc.set_skill_level(64, 59) pc.set_skill_level(65, 59) pc.set_skill_level(66, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(76, 59) pc.set_skill_level(77, 59) pc.set_skill_level(78, 59) pc.set_skill_level(79, 59) pc.set_skill_level(80, 59) pc.set_skill_level(81, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(91, 59) pc.set_skill_level(92, 59) pc.set_skill_level(93, 59) pc.set_skill_level(94, 59) pc.set_skill_level(95, 59) pc.set_skill_level(96, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(106, 59) pc.set_skill_level(107, 59) pc.set_skill_level(108, 59) pc.set_skill_level(109, 59) pc.set_skill_level(110, 59) pc.set_skill_level(111, 59) end elseif 8 == s then say ( "Cześć" ) say ( "Wybierz Jakiego Moba Chcesz Sie Zamienic," ) say ( "Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Normalnej Postaci " ) local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Wroc_Do_Normalnej_Postaci." ) say ("Czy Napewno Chcesz Kontynuowac?") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 552, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Nie To Nie Łaski Bez" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 101, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 493, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1031, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 2401, 80 ) end if 6 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 ) elseif 9 == s then say ( "Może Innym razem" ) say ( "" ) end
Ten pierścień dajemy do sklepu
" ID 80009 "
Lub na start !
Resetujemy maszyne lub wpisujemy /reload q . I otwieramy pierścień !
Ostatnio edytowany przez BezKitu (2010-07-31 13:13:29)
Offline
Trochę przerobiłem,będą inne napisy w pierścieniu:
say ( "Witaj!" ) say ( "Wybierz co chcesz!" ) say ( "" ) wait ( ) local s = select ( "Wroc do swojego miasta" ,"Idz do atlantydy V1" , "Idz do Red Lasu" , "Idz do V2" , "Bossy,w ktore mozemy sie zamienic" , "Kon i Ranga" , "Skile" , "Inne moby,w ktore mozemy sie zamienic" , "Rezygnuje" ) if 1 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj się mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc . warp ( 474300 , 954800 ) elseif empire == 2 then pc . warp ( 63800 , 166400 ) elseif empire == 3 then pc . warp ( 959900 , 269200 ) end elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj się mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 9800 , 1215100 ) end elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj się mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 1119900 , 70800 ) end elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz przeniesiony") say ("Trzymaj się mocno!") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 704100 , 464100 ) end elseif 5 == s then say ( "Cześć" ) say ( "Wybierz Jednego Z tych Bossów" ) say ("Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Noralnej Postaci ") local s = select ( "Riper" ,"Ognisty Krol" , "Elitarny Krol Demonow." , "Tysieczny Wojownik" , "Wroc do normalnej postaci" ) say ("Na pewno chcesz sie zamienic?") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 1093, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Nie,to nie laski bez" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 2206, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 1092, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1403, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end elseif 6 == s then say ( "Cześć" ) say ( "Chcesz dostac konia z 21 lvl i range ''Rycerski''?" ) local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc . set_skill_level ( 131 , 10 ) horse.set_level ( 21 ) pc.change_alignment ( 200000 ) elseif scelta==2 then say ("Nie,to nie laski bez ") return end elseif 7 == s then say_title ( "Cześć" ) say ( "Czy chcesz dostac wszystkie skille na P?" ) local s = select ( "Tak" , "Nie" ) if 2 == s then say ("Nie,to nie laski bez ") return end say ( "Teraz masz wszystkie skille na P!" ) if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then pc . set_skill_level (1, 59) pc . set_skill_level (2, 59) pc . set_skill_level (3, 59) pc . set_skill_level (4, 59) pc . set_skill_level (5, 59) elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then pc . set_skill_level (16, 59) pc . set_skill_level (17, 59) pc . set_skill_level (18, 59) pc . set_skill_level (19, 59) pc . set_skill_level (20, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(31, 59) pc.set_skill_level(32, 59) pc.set_skill_level(33, 59) pc.set_skill_level(34, 59) pc.set_skill_level(35, 59) elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(46, 59) pc.set_skill_level(47, 59) pc.set_skill_level(48, 59) pc.set_skill_level(49, 59) pc.set_skill_level(50, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(61, 59) pc.set_skill_level(62, 59) pc.set_skill_level(63, 59) pc.set_skill_level(64, 59) pc.set_skill_level(65, 59) pc.set_skill_level(66, 59) elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(76, 59) pc.set_skill_level(77, 59) pc.set_skill_level(78, 59) pc.set_skill_level(79, 59) pc.set_skill_level(80, 59) pc.set_skill_level(81, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then pc.set_skill_level(91, 59) pc.set_skill_level(92, 59) pc.set_skill_level(93, 59) pc.set_skill_level(94, 59) pc.set_skill_level(95, 59) pc.set_skill_level(96, 59) elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then pc.set_skill_level(106, 59) pc.set_skill_level(107, 59) pc.set_skill_level(108, 59) pc.set_skill_level(109, 59) pc.set_skill_level(110, 59) pc.set_skill_level(111, 59) end elseif 8 == s then say ( "Witaj!" ) say ( "Wybierz w jakiego moba chcesz sie zamienic!," ) say ( "Lub wybierz opcje powrotu do normalnej postaci." ) local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Powroc do normalnej postaci." ) say ("Czy na pewno chcesz sie przemienic??") local scelta = select ( "Tak","Nie" ) if scelta==1 then pc.polymorph ( 552, 80 ) elseif scelta==2 then say ( "Nie To Nie Łaski Bez" ) return end if 2 == s then pc.polymorph ( 101, 90 ) end if 3 == s then pc.polymorph ( 493, 80 ) end if 4 == s then pc.polymorph ( 1031, 80 ) end if 5 == s then pc.polymorph ( 2401, 80 ) end if 6 == s then pc.polymorph ( 1, 1 ) end pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 ) elseif 9 == s then say ( "Może innym razem..." ) say ( "" ) end
Offline
Offline