BezKitu - 2010-07-31 13:12:20

Witam Ten TuTek jest o zrobieniu Pierscienia Teleportacji który daje


[Skile , zamienia w potwory , teleportuje , daje konia i range Rycerski !


Wiec otwieramy FileZilla przechodzimy to tej ścieżki :



Kod:

/usr/rain/channel/share_data/locale/english/quest/object/80009

Otwieramy move_ring.start i usuwamy ten tekst który tam jest !

I wklejamy ten tekst który wam dam ! Do tego pliki "move_ring.start"


Spoiler:

Kod:

say ( "Witaj" ) 
say ( "Masz Do wyboru Opcje Wybierz Jaka Ci sie Podoba !" ) 
say ( "" ) 
wait ( ) 
local s = select ( "Wróć_Do_Miasta" ,"Idź _Do_Atlantydy" , "Idź _do_Czer. Las" , "Idź _Do_V2" , "Bossy" , "Koń I Ranga" , "Skile" , "Poli_Moby" , "Anuluj" ) 
if 1 == s then 
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc . warp ( 474300 , 954800 ) 
elseif empire == 2 then 
pc . warp ( 63800 , 166400 ) 
elseif empire == 3 then 
pc . warp ( 959900 , 269200 )
end


elseif 2 == s then 
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
end




elseif 3 == s then 
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
end


elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait () 
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
end

elseif 5 == s then
say ( "Cześć" )
say ( "Wybierz Jednego Z tych Bossów" )
say ("Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Noralnej Postaci ")
local s = select ( "Reaper" ,"Ogni.Krol" , "Eli.Krol.Demo." , "Tysięczny Woj" , "Wroc_Do_Normalnej_Postaci." )
say ("Czy Napewno Chcesz Kontynuowac?")
local scelta = select ( "Tak","Nie" ) 
if scelta==1 then
pc.polymorph ( 1093, 80 )
elseif scelta==2 then
say ( "Nie To Nie Łaski Bez" )
return
end 



if 2 == s then
pc.polymorph ( 2206, 90 )
end 


if 3 == s then
pc.polymorph ( 1092, 80 )
end 


if 4 == s then
pc.polymorph ( 1403, 80 )
end 

if 5 == s then
pc.polymorph ( 1, 1 )
end 



elseif 6 == s then
say ( "Cześć" )
say ( "Czy Chcesz Dostać Konia lvl 21 I Range Rycerski??" )
local scelta = select ( "Tak","Nie" )
if scelta==1 then
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
horse.set_level ( 21 )
pc.change_alignment ( 200000 )
elseif scelta==2 then
say ("Nie to Nie laski Bez ")
return
end 

elseif 7 == s then
say_title ( "Cześć" )
say ( "Czy chcesz wbić wszystkie skille na P??" )
local s = select ( "Tak" , "Nie" )
if 2 == s then
say ("Nie To Nie Łaski Bez ")
return
end
say ( "Otrzymałeś Wszystkie Skille P" )
if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then
pc . set_skill_level (1, 59)
pc . set_skill_level (2, 59)
pc . set_skill_level (3, 59)
pc . set_skill_level (4, 59)
pc . set_skill_level (5, 59)
elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then
pc . set_skill_level (16, 59)
pc . set_skill_level (17, 59)
pc . set_skill_level (18, 59)
pc . set_skill_level (19, 59)
pc . set_skill_level (20, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)    
pc.set_skill_level(35, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)    
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)    
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)    
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
end

elseif 8 == s then
say ( "Cześć" )
say ( "Wybierz Jakiego Moba Chcesz Sie Zamienic," )
say ( "Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Normalnej Postaci " )
local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Wroc_Do_Normalnej_Postaci." )
say ("Czy Napewno Chcesz Kontynuowac?")
local scelta = select ( "Tak","Nie" ) 
if scelta==1 then
pc.polymorph ( 552, 80 )
elseif scelta==2 then
say ( "Nie To Nie Łaski Bez" )
return
end 


if 2 == s then
pc.polymorph ( 101, 90 )
end 


if 3 == s then
pc.polymorph ( 493, 80 )
end 


if 4 == s then
pc.polymorph ( 1031, 80 )
end 


if 5 == s then
pc.polymorph ( 2401, 80 )
end 


if 6 == s then
pc.polymorph ( 1, 1 )
end 

pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 ) 
elseif 9 == s then 
say ( "Może Innym razem" ) 
say ( "" ) 
end

Ten pierścień dajemy do sklepu

Kod:

" ID 80009 "

Lub na start !

Resetujemy maszyne lub wpisujemy /reload q . I otwieramy pierścień !

Chudy - 2010-08-22 21:44:05

a mozna zmienic id np do nowej mapki z tp do atlantydy ?

Freesh - 2011-01-16 12:56:55

Ej BezKitu a mógł byś zamiast atlantydy to atlantyde v2 jeżeli umiesz:>

BezKitu - 2011-01-18 21:08:34

Podaj Kordy do zrobie ;d

Freesh - 2011-01-19 10:59:17

jeżeli oto chodzi
10092
jak nie te to te:D
877 732

Nixxxx - 2011-01-19 12:18:38

Trochę przerobiłem,będą inne napisy w pierścieniu:

Kod:

say ( "Witaj!" ) 
say ( "Wybierz co chcesz!" ) 
say ( "" ) 
wait ( ) 
local s = select ( "Wroc do swojego miasta" ,"Idz do atlantydy V1" , "Idz do Red Lasu" , "Idz do V2" , "Bossy,w ktore mozemy sie zamienic" , "Kon i Ranga" , "Skile" , "Inne moby,w ktore mozemy sie zamienic" , "Rezygnuje" ) 
if 1 == s then 
say_title ("Zostaniesz przeniesiony")
say ("Trzymaj się mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc . warp ( 474300 , 954800 ) 
elseif empire == 2 then 
pc . warp ( 63800 , 166400 ) 
elseif empire == 3 then 
pc . warp ( 959900 , 269200 )
end


elseif 2 == s then 
say_title ("Zostaniesz przeniesiony")
say ("Trzymaj się mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
end




elseif 3 == s then 
say_title ("Zostaniesz przeniesiony")
say ("Trzymaj się mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
end


elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz przeniesiony")
say ("Trzymaj się mocno!")
wait () 
local empire = pc . get_empire ( ) 
if empire == 1 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif empire == 2 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif empire == 3 then 
pc.warp ( 704100 , 464100 )
end

elseif 5 == s then
say ( "Cześć" )
say ( "Wybierz Jednego Z tych Bossów" )
say ("Lub Wybierz Opcje Powrotu Do Noralnej Postaci ")
local s = select ( "Riper" ,"Ognisty Krol" , "Elitarny Krol Demonow." , "Tysieczny Wojownik" , "Wroc do normalnej postaci" )
say ("Na pewno chcesz sie zamienic?")
local scelta = select ( "Tak","Nie" ) 
if scelta==1 then
pc.polymorph ( 1093, 80 )
elseif scelta==2 then
say ( "Nie,to nie laski bez" )
return
end 



if 2 == s then
pc.polymorph ( 2206, 90 )
end 


if 3 == s then
pc.polymorph ( 1092, 80 )
end 


if 4 == s then
pc.polymorph ( 1403, 80 )
end 

if 5 == s then
pc.polymorph ( 1, 1 )
end 



elseif 6 == s then
say ( "Cześć" )
say ( "Chcesz dostac konia z 21 lvl i range ''Rycerski''?" )
local scelta = select ( "Tak","Nie" )
if scelta==1 then
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
horse.set_level ( 21 )
pc.change_alignment ( 200000 )
elseif scelta==2 then
say ("Nie,to nie laski bez ")
return
end 

elseif 7 == s then
say_title ( "Cześć" )
say ( "Czy chcesz dostac wszystkie skille na P?" )
local s = select ( "Tak" , "Nie" )
if 2 == s then
say ("Nie,to nie laski bez ")
return
end
say ( "Teraz masz wszystkie skille na P!" )
if pc . get_job() == 0 and pc . get_skill_group()==1 then
pc . set_skill_level (1, 59)
pc . set_skill_level (2, 59)
pc . set_skill_level (3, 59)
pc . set_skill_level (4, 59)
pc . set_skill_level (5, 59)
elseif pc . get_job()==0 and pc . get_skill_group()==2 then
pc . set_skill_level (16, 59)
pc . set_skill_level (17, 59)
pc . set_skill_level (18, 59)
pc . set_skill_level (19, 59)
pc . set_skill_level (20, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)    
pc.set_skill_level(35, 59)
elseif pc . get_job()==1 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)    
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)    
elseif pc . get_job()==2 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)    
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==1 then
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
elseif pc . get_job()==3 and pc . get_skill_group()==2 then
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
end

elseif 8 == s then
say ( "Witaj!" )
say ( "Wybierz w jakiego moba chcesz sie zamienic!," )
say ( "Lub wybierz opcje powrotu do normalnej postaci." )
local s = select ( "Silny Dziki Sluga" ,"Dziki Pies" , "Goo-Pae" , "Podly Demoni Zolnierz" , "Niebianski Zolnierz" , "Powroc do normalnej postaci." )
say ("Czy na pewno chcesz sie przemienic??")
local scelta = select ( "Tak","Nie" ) 
if scelta==1 then
pc.polymorph ( 552, 80 )
elseif scelta==2 then
say ( "Nie To Nie Łaski Bez" )
return
end 


if 2 == s then
pc.polymorph ( 101, 90 )
end 


if 3 == s then
pc.polymorph ( 493, 80 )
end 


if 4 == s then
pc.polymorph ( 1031, 80 )
end 


if 5 == s then
pc.polymorph ( 2401, 80 )
end 


if 6 == s then
pc.polymorph ( 1, 1 )
end 

pc . setqf ( "next_time" , get_time ( ) + 3600 ) 
elseif 9 == s then 
say ( "Może innym razem..." ) 
say ( "" ) 
end
pomidor - 2011-01-27 10:14:30

dzięki pozdro

Hotels Zimbabwe Lodging Bentonville alouest BoĂŽtes de vitesses Nissan serwis agregatów warszawa