[center]
Dawno temu narodziła się mała istota i po kolei odkrywała uroki swojego przyszłego życia. Pierw zaczęła poznawać mieszkańców w mieście którym się urodziła...
... a że była bardzo ciekawa Świata z czasem postanowiła wyjść za obrzeża Miasta i zaczynała pomagać Mieszkańcom i dowiadywać się wiele nowych i ciekawych rzeczy. Dowiedziała się że może posiąść niezwykłe umiejętności, czary oraz wybrać swoją drogę, przez którą wyraziłaby swoje życie...
...Droga którą sobie wyznaczyła prowadziła ją przez niezwykłe przygody. Zagłębiając się coraz dalej za obrzeża Miasta trafiła na portal i z pełną odwagą postanowiła wejść do niego. Po kilku wstrząsach znalazła się po drugiej stronie widząc nowy horyzont i z wyglądu straszniejsze potwory. Podczas badania nowego Świata natrafiła na Miasto...
...Po poznaniu kilku nowych Mieszkańców zaczęła poznawać drugie Miasto i okolice, odkrywając możliwość kopania rud oraz o szkodliwości Kamieni spadających wokół Miasta. Wszystko to znajduje podczas nieustannej walki...
...Ponieważ była aż tak ciekawa Świata i chcąc go szybciej poznać, postanowiła wytrenować dla siebie konia, chcąc być szybszym...
...Posiadając konia mógł wyruszyć w nieznane. Znajdując bezkresną pustynie napotkał ludzi skorpionów. Po ich atakach, ledwo uchodząc z życiem trafił do doliny orków. Dolina orków potraktowała go podobnie, i podczas ucieczki przeszedł przez portal, który przeniósł go do świątyni hwang...
...po bliskich spotkaniach z przywódcami tamtych Światów postanowił polepszyć swoje uzbrojenie. Dzięki kowalowi ulepszył zbroje która wzmocniła jego obronę lecz musiał zdobyć perłę przez co nauczył się łowić. Ulepszył także swoją biżuterię przetapiając rudy u Alchemika. Był gotowy na dalsze wyprawy...
...Po przez lodową ziemię aż do piekła przechodząc przez lochy pająków zdobywał nowe doświadczenia i niezwykłe przygody. Dowiedział się jak przeistoczyć się w potwory i wykorzystać ich moc przeciwko im samym...
...Będąc coraz mocniejszym nie ustępował a piął się cały czas w górę. Przechodził pomyślnie każde wyzwanie dane mu przez Posłańca królewskiego, jednak nie bez pomocy wsparcia przyjaciół, którzy wiernie mu towarzyszyli...
...Obierając swoją drogę nie spodziewał się aż tak wielkiej przygody i jednocześnie wielkiego wysiłku. Z każdym dniem jego siły rosły a tym bardziej ambicje. W końcu pokonanie Umarłego Rozpruwacza, Azraela i Baronówny w wyczerpującej walce nie było najprostszym zadaniem...
...Kiedy nadeszły złe dni i jeszcze gorsze nieprzespane noce zrozumiał że jest sam. Wychował małego lwa, Leonidasa o którego bardzo dbał. Leonidas podniósł go trochę na duchu jednak w sercu dalej czuł pustkę. Pewnego dnia los się do niego uśmiechną po długim czasie przerwy, w jego życiu pojawiła się kobieta dająca mu na nowo siłę do najwyższych celów. Długo nie trwało jak poprosił ją o rękę...
...Z czasem Loinidas urósł i można było na nim jeździć i atakować z większą siłą. Po kilku czułych miesiącach z małżonką postanowił stawiać sobie kolejne wyzwania a następnym była grota wygnańców i jej straszne bestie...
...Zdobycie głowy Beran'a-Setaou miało być ostatnim wyzwaniem przedstawianej postaci. Jednak nie było ostatnim wyzwaniem, Mieszkańcy odkryli nowy przylądek i zbudowali tam Miasto. Po przypłynięciu do przylądku, spotkał rozbudowujące się Miasto a poza nim mnóstwo agresywnych potworów przenikniętych nienawiścią. Musiał stawić im czoła zdobywając przylądek i jego zagadki...
...Wszystko to przychodziło jej jak nikomu innemu, więc postanowiła zostać Monarchą. Zgłosiła się do kadencji i dzięki uwielbieniu pośród Mieszkańców została wybrana na Monarchę...
...Osobą która zapisała się na zawsze w pamięci ludzi i o której jest ta opowieść to Legendarny Shuritshi...
...I Ty zostań Legendą zapisując swoje dzieje w pamięciach ludzi... ...Zaprezentuj swoją drogę na forum i poczuj się doceniony...
Informacje Serwer prezentowany przez MGames pod nazwą Untium będzie serwerem HARD / MEDIUM. Maksymalny poziom jaki można będzie zdobyć to 105. Na serwerze znajdzie się dużo nowych i ciekawych rzeczy, częste eventy różnego rodzaju oraz szereg konkursów urozmaicą grę.
Start serwera Serwer ruszy w najwcześniej w czwartek 1 maja, a najpóźniej w sobotę 3 maja. Dokładny start serwera określimy w najbliższych dniach.
Fanpage
Spoiler:https://www.facebook.com/metin2mgames
Strona
Spoiler:Pojawi się dwa dni przed startem.
Forum
Spoiler:Pojawi się dwa dni przed startem.
TeamSpeak
Spoiler: ts3.zabq.pl Współpracujemy z TS: ZabQ
YouTube
Spoiler:https://www.youtube.com/channel/UCCD9DOozrajvd9U22LXquKg
Zapowiedź [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KfCcvG_fQRs[/youtube]
Punkty doświadczenia Zdobywane punkty doświadczenia powiększone 4x.
Drop przedmiotów Dostosowany do potrzeb serwera Untium.
Drop Yang Zdobywany Yang powiększony 8x.
Handlarze Rzeczy dostępne u handlarzy na serwerze Untium.
Perfekcja Postaci M1 - M10 Przeczytana Księga Umiejętności jest zaliczana za każdym razem, czyli potrzebujemy 55 Ksiąg aby zdobyć maksymalną perfekcją dla poziomu M. Szansa na przeczytanie Księgi Umiejętności to 100%.
G1 - P Są 4 Damienie Dychowe, Wojownika, Sury, Ninji i Szamana. Każdy użyty Kamień Duchowy jest zaliczany za każdym razem, czyli potrzebujemy 10 Kamieni aby zdobyć maksymalną perfekcję jaką jest poziom P. Szansa na przeczytanie Kamienia Duchowego to 100%.
Na Start Na start dostajemy podstawową broń, buty wiatru, 50 pelerynek męstwa oraz potki.
Powiększony Inventarz Z racji dużej ilości przedmiotów i ulepszaczy na serwerze Untium, postanowiliśmy powiększyć inventarz postaci. Nie pojawi się on jednak przy starcie serwera ponieważ nie jest w pełni funkcjonalny. Można się spodziewać go w najbliższych tygodniach.
Nowe Królestwa Na serwerze Untium pojawią się dwa nowe Królestwa. Królestwo Narthis i Królestwo Sarthal.
Miasto Narthis Nowy wygląd miasta Narthis a dawniej Shinsoo.
Miasto Sarthal Nowy wygląd miasta Sarthal a dawniej Jinno.
Stan Koni Nowy wygląd stanu wyczerpania koni. Jest dużo dokładniejszy od starszego.
Nowy wygląd Koni A tak się prezentują nasze konie.
Konie Czas oczekiwania między treningami wynosi 1 godzinę.
1 poziom Konia Szkolenie odbywa się za pomocą Medalu Konnego. Zabij 20 Dzikich Łuczników w 40 minut. Brak wymaganego poziomu.
Od 2 do 10 poziomu Konia Szkolenie odbywa się za pomocą Medali Konnych, które możemy zdobyć w Lochu Małp. Jeździmy na koniu w wyznaczone miejsca.
11 poziom Konia Szkolenie odbywa się za pomocą Medalu Konnego. Zabij 100 Skorpionów Łuczników i/lub Wężowych Łuczników w 40 minut. Wymagany 25 poziom postaci.
Od 12 do 20 poziomu Konia Szkolenie odbywa się za pomocą Medali Konnych, które możemy zdobyć w Lochu Małp. Zabijamy potwory, można zsiadać z konia.
11 poziom Konia Szkolenie odbywa się za pomocą Medalu Konnego. Zabij 300 Demonich Łuczników w 40 minut. Wymagany 35 poziom postaci.
Inny sposób na zdobycie konia Używając Brązowy Medal nasz koń awansuje na 1 poziom. Używając Srebrny Medal nasz koń awansuje na 11 poziom. Używając Złoty Medal nasz koń awansuje na 21 poziom.
Kołek Treningowy W mieście pojawi się Kołek Treningowy. Dzięki Kołkowi możesz sprawdzić swoje dmg. Kołek niema żadnej obrony i działają na niego wszystkie bony.
Chciwe Drzewo Widząc komunikat: "Osadnicy, w naszym mieście znów pojawiło się Chciwe Drzewo. Uważajcie na swoje majątki i nie pozwólcie Drzewu zarażać chciwością!" Pojawiło się w mieście Chciwe Drzewo. Drzewo pojawia się raz no dobę w różnych miejscach. Jest bardzo trudne do zabicia, ale opłaca się je zabić ponieważ mogą wypaść z niego drogocenne przedmioty.
Zakładka Bonus Dzięki zakładce Bonus dostępnej pod przyciskiem "X" można łatwo sprawdzić jakie mamy bony, te stałe oraz uzyskane dzięki przedmiotom.
System Ignorancji System ten daje nam możliwość zablokowania szeptu od osób od których nie chcemy otrzymywać nowych wiadomości. Osobę zablokowaną można w każdej chwili odblokować.
System PvP System ten pozwala na lepsze rozegranie pojedynku PvP.
Auto-Pot Automatyczne włączanie potek podczas utraty punktów energii i many.
Gildie Na serwerze można zakładać Gildie, budować Zamki oraz prowadzić wojny.
Pierścień Przeniesienia Pierścień ten można zdobyć u Teleportera po wykonaniu misji u niego. Każda nowa misja to kolejna możliwość teleportacji. Pomagaj Teleporterowi a ułatwi Ci to przenoszenie się.
Posłaniec Królewski Jest to NPC który odpowiada za większość rzeczy w grze. To u niego dostaniesz szereg misji, które będziesz musiał wykonać bądź spraw eventowych i tym podobnym.
Królewskie Skrzynie Za punkty zdobyte w Systemie Osiągnięć możemy kupić u Posłańca Królewskiego Królewskie Skrzynie, w których znajdują się przedmioty dla Smoka Przestworzy. Przedmioty ze skrzyni można wymienić na wiele cennych przedmiotów.
Smok Przestworzy U Smoka Przestworzy można dokonać wymiany za rzeczy z Królewskich Skrzyni na Zwierzątka, Wierzchowce, Kostiumy, Fryzury oraz inne Cenne Przedmioty.
Nowe Ulepszacze Przygotowaliśmy także prawie 200 nowych ulepszaczy dla urozmaicenia rozgrywki.
Żyły i Przetopy Nowe żyły, rudy i przetopy pojawią się wraz z Alchemikiem który będzie robił przetopy.
Metiny Nowe Metiny, które pojawią się na nowych mapach.
Crafting Nowy system ulepszania. Dostępny jest on u Jae-Seon Kim'a, Kowala, Seon-Pyeonga.
Zioła Nowy system robienia ziół. Dostępny jest on u Zielarza.
Zwierzątka Oto wszystkie dostępne zwierzątka, które można zdobyć.
Pet Eventowy Spacjalny pet, którego będzie można zdobyć podczas eventu OX.
Przywołanie Zwierzątek Dodaliśmy efekt przywołania Zwierzątek. Tak się prezentuje nasz efekt.
Wierzchowce Oto wszystkie dostępne wierzchowce, które można zdobyć.
Mega Wierzchowce Oto wszystkie dostępne mega wierzchowce, które można zdobyć.
Badania Biologa & Zęby Orka Lv. 30. Czas oddawania: 30 minut. Bonus: Szybkość Ruchu +10%
& Księgi Klątw Lv. 40. Czas oddawania: 40 minut. Bonus: Szybkość Ataku +5%
& Pamiątki po Demonie Lv. 50. Czas oddawania: 50 minut. Bonus: Obrona +60
& Matowe Lody Lv. 60. Czas oddawania: 60 minut. Bonus: Wartość Ataku +50
& Konary Zelkova Lv. 70. Czas oddawania: 2 godziny. Bonus: Szybkość Ruchu +11% Bonus: Odporność +10%
& Certyfikaty Tugyisa Lv. 80. Czas oddawania: 3 godziny. Bonus: Atak +10% Bonus: Szybkość Ataku +6%
& Czerwone Konary Lv. 85. Czas oddawania: 4 godziny. Bonus: Odporność na Ludzi +10%
& Notatki Przywódcy Lv. 90. Czas oddawania: 5 godzin. Bonus: Silny przeciwko Ludziom +8%
& Klejnot Zawiści Lv. 92. Czas oddawania: 6 godzin. Bonus do wyboru: +51 Wartości Ataku, +120 Obrony, +1000 HP
& Klejnot Mądrości Lv. 94. Czas oddawania: 6 godzin. Bonus do wyboru: +60 Wartości Ataku, +140 Obrony, +1100 HP
& Klejnot Wierności Lv. 96. Czas oddawania: 6 godzin. Bonus do wyboru: +70Wartości Ataku, +160 Obrony, +1300 HP
& Eliksir Poszukiwacza Używając Eliksiru Poszukiwacza nasza szansa na pomyślne oddanie badanego przedmiotu zostaje powiększona. Eliksir Poszukiwacza działa z każdym badanym przedmiotem.
& W niedalekim czasie pojawią się nowe badania Biologa.
Statystyki Osiągnięć W grze pojawią się Statystyki Osiągnięć już od samego początku. Za każde zabójstwo dostajemy punkty, które można wymienić u Posłańca Królewskiego na nagrody.
Punktacja jest różna, oto stosunki: Zabitych Graczy z wrogich królestw -Punkty 1 - 4 Zabitych Graczy ze swojego królestwa - Punkty 1 - 4 Zabitych Potworów - Punkty 500 - 1 Zabitych Bossów - Punkty 1 - 5 Zniszczonych Metinów -Punkty 1 - 3 Punkty Posłańca Królewskiego 40-50 poziomu od 5 do 8 51-60 poziomu od 5 do 10 61-70 poziomu od 5 do 12 71-80 poziomu od 5 do 14 81-90 poziomu od 5 do 16 91-100 poziomu od 5 do 18 101-105 poziomu od 5 do 20
Ranking Statystyk Osiągnięć Swoje statystyki możesz sprawdzić na stronie serwera w zakładce Ranking Osiągnięć. Nie tylko punkty stanowią o Twoim poziomie. Możesz też zostać Mistrzem Zabójstw, Mistrzem Potworów, Mistrzem Imperium Mistrzem Królestwa, Mistrzem Bossów, Mistrzem Metinów czy też Mistrzem Punktów Posłańca Królewskiego.
Nowe Bronie Oto nowe bronie dostępne na serwerze Untium. Bronie można ulepszyć u Seon-Pyeong'a w Dolinie Orków lub u Jae-Seon Kim'a w Przylądku Smoczego Ognia a także u Kowala w Mieście.
Nowe Zbroje Oto nowe zbroje dostępne na serwerze Untium. Bronie można ulepszyć u Seon-Pyeong'a w Dolinie Orków lub u Jae-Seon Kim'a w Przylądku Smoczego Ognia a także u Kowala w Mieście.
Nowe EQ Oto nowa biżuteria, nowe buty, hełmy, oraz nowa tarcza dostępne na serwerze Untium. Nowe eq można ulepszyć u Seon-Pyeong'a w Dolinie Orków lub u Jae-Seon Kim'a w Przylądku Smoczego Ognia.
Nowe Fryzury Oto nowe fryzury dostępne na serwerze Untium. Nowe fryzury można ulepszyć u Smoka Przestworzy.
Nowe Kostiumy Oto nowe kostiumy dostępne na serwerze Untium. Nowe kostiumy można ulepszyć u Smoka Przestworzy.
Przylądek Smoczego Ognia Mapa dostępna od 90 poziomu u Teleportera. Zawiera nowe Miasto, Potwory, Bossy, Metiny i Żyły.
Góry Grzmotu Mapa dostępna od 90 poziomu, wejście na mapę z Przylądka Smoczego Ognia. Zawiera nowe Potwory, Bossy, Metiny i Żyły.
Zbocze Gautama Mapa dostępna od 90 poziomu, wejście na mapę z Gór Grzmotu. Zawiera nowe Potwory, Bossy, Metiny i Żyły.
Nefrytowa Zatoka Mapa dostępna od 90 poziomu, wejście na mapę z Przylądka Smoczego Ognia. Zawiera nowe Potwory, Bossy, Metiny i Żyły.
Wieża Demonów Dodatkowo podczas wyprawy pojawia się okienko z informacjami, które wyświetlają Twój czas oraz pozostałe dane.
& Zniszcz Metina Twardości. & Zabij wszystkie Demony. & Zabij wszystkie Demony i pokonaj Króla Demonów. & Zniszcz właściwego Metina Upadku. & Zdobądź Kamienie Otwarcia zabijając Demony i otwórz nimi wszystkie Starożytne Pieczęcie & Zabij wszystkie Demony i pokonaj Elit. Króla Demonów. (Poproś kowala o przeniesienie wyżej.) & Zniszcz wszystkie Metiny Śmierci. Zniszcz wszystkie pojawiające się Metiny Morderstwa. (Przeczytaj Mapę Wieży Sa-Gui) & Zabij wszystkie Demony aby zdobyć Klucz Zin-Bong-In. (Klucz Zin-Bong-In przenieś na pomnik Sa-Soe) & Zabij wszystkie Demony i Umarłego Rozpruwacza.
Katakumby Dodatkowo podczas wyprawy pojawia się okienko z informacjami, które wyświetlają Twój czas oraz pozostałe dane.
& Zabij Zombie aby zdobyć Klucz Kryształu Duszy. Zdobyty Klucz przenieś na Statuę Kuda & Zniszcz wszystkie Wrota Potępienia i przedostań się do Żółwiej Skały. & Zniszcz prawidłowego Metina Odwetu. & Znajdź drogę przez nieodkryty labirynt. & Zabij Tartara a jego Upiorny Totem przenieś na Bazaltowy Obelisk. & Zabij wszystkie Zombie wraz z Charonem. & Zabij wszystkie Zombie wraz z Azraelem.
Świątynia Smoka Dodatkowo podczas wyprawy pojawia się okienko z informacjami, które wyświetlają Twój czas oraz pozostałe dane.
& Zniszcz pojawiające się Metiny aby osłabić obronę Beran-Setaou. & Pamiętaj że po zniszczeniu Metinów Beran-Setaou atakuje mocniej. & Zabij Beran-Setaou.
Kryjówka Baronówny Dodatkowo podczas wyprawy pojawia się okienko z informacjami, które wyświetlają Twój czas oraz pozostałe dane.
& Zabij Króla Pająków i zagraj na Pajęczym Flecie. & Zniszcz pojawiające się Pajęcze Jaja aby osłabić obronę Baronówny. & Pamiętaj że po zniszczeniu Jaj Baronówna atakuje mocniej. & Zabij Baronównę.
Ranking Wyzwań Swoje wyniki z Wyzwań możesz sprawdzić na stronie serwera w zakładce Ranking Wyzwań. Możesz zostać Mistrzem Wieży Demonów, Katakumb czy też Świątyni Smoka.
OX Event OX odbywa się u Uriela. Czas na zgłoszenie się to 10 minut. Pytania zadawane są dopóki nie zostanie jedna osoba. Zwycięzca w nagrodę dostaje 3 losowe przedmioty. Co tygodniowo we wtorki i soboty o godzinie 17:00 zapraszamy do udziału w Evencie OX. OX jest powtarzany kilkukrotnie jednego dnia.
Obrona Kamieni Obrona Kamieni odbywa się na pustyni. Nie ma ograniczeń poziomowych. Każdy gracz może wspierać swoje Królestwo bądź atakować wrogie. Co tygodniowo w czwartki i niedziele o godzinie 17:00 zapraszamy do udział w Obronie Kamieni.
Zasady & Każde Królestwo ma swój Kamień. & Każde Królestwo jest zobowiązane do ochrony swego Kamienia. & Każde Królestwo musi w jak najszybszym czasie zniszczyć Kamień przeciwnika. & Królestwo, które jako jedyne będzie posiadało swój Kamień - Wygra. & Nagrodą za wygranie jest jeden z 3 bonusów o wartości 50% na losową ilość czasu.
Wojna Królestw Wojna Królestw odbywa się u Posłańca Królewskiego. Wejście dostępne od 50 poziomu. Bonusy przyznawane są zależnie od wyniku Wojny Królestw. Żadne królestwo nie jest stratne. Co tygodniowo w środy o godzinie 17:00 i soboty o godzinie 18:00 zapraszamy do udział w Wojnie Królestw.
Od zakończenia Wojny Królestw bonusy trwają przez 24 godziny. 1 Królestwo losowo :exp lub drop lub yang - 50% 2 Królestwo losowo :exp lub drop lub yang - 20% Remis 2 Królestw losowo :exp lub drop lub yang - 30%
Ranking Eventów Możesz sprawdzić kto wygrał ostatni OX, jakie Królestwo wygrało Obronę Kamieni czy też Wojnie Królestw. To wszystko znajdziesz na stronie w zakładce Ranking Wydarzeń.
Smocze Wyzwanie Smocze Wyzwanie odbywa się w Piekle. Nie ma ograniczeń poziomowych. Każdy gracz może wesprzeć rówieśników atakując wpierw Serce Czerwonego Smoka a później samego Czerwonego Smoka. Co tygodniowo w poniedziałki o godzinie 17:00 i piątki o godzinie 18:00 zapraszamy do udziału w Smoczym Wyzwaniu.
Od zakończenia Smoczego Wyzwania bonusy trwają przez 6, 8 lub 12 godzin. Losowo dostają wszystkie Królestwa exp, drop lub yang 50%.
Skrzynie Eventowe Skrzynie i Klucze przeznaczone są do krótkich Eventów. Na kilka godzin lub krócej GM włączy możliwość ich zdobycia, jednak nie wszystkie jednocześnie będą dostępne. Zależy to tylko i wyłącznie od GM'a, kiedy włączy Event, na jak długo i jakie Skrzynie i / lub Klucze będą do zdobycia.
Test Posłańca Królewskiego Test Posłańca Królewskiego staje się dostępny dla nas po osiągnięciu 40 Poziomu. Misja dostępna jest u Posłańca Królewskiego. Posłaniec przenosi nas do tak zwanego turnieju. Z wagi na to iż turnieje są trudne, jest możliwość zabrania ze sobą przyjaciela lecz musi on mieć odpowiedni poziom. Do turnieju można przystąpić raz na dzień niezależnie od tego czy wygrasz turniej czy też nie.
Test Posłańca Królewskiego Turniej składa się z kilku poziomów. Są poziomy z potworami i metinami, kończąc na Bossie. W nagrodę za przejście turnieju Posłaniec wyznacza losową nagrodę w zależności od wybranego turnieju.
Ranking Testu Posłańca Na stronie serwera w zakładce Ranking Test Posłańca, możesz sprawdzić jaki jest Twój najlepszy wynik oraz na którym miejscu usytuowałeś się w rankingu.
Twoja Droga Na serwerze znajdziesz swój cel podróży. Dajemy Ci możliwość wyboru, kim chcesz zostać. Tak jak to było na samym początku, jak wybierałeś postać.
Możesz zostać: & Najemnikiem Wybierając Drogę Najemnika staniesz się Brutalem, który nie liczy się z nieszczęściem innych, który zabija dla pieniędzy i chęci władzy, który przekłada pieniądze ponad uczucia. Wykonując misje od Mieszkańców którzy mają swoje brudne interesy lub pragną zemsty.
& Wojownikiem Wybierając Drogę Wojownika staniesz się Szlachcicem, który dba o mieszkańców swojego Królestwa, który walczy o sprawiedliwość i jest posłuszny Królowi, który przedkłada godności ponad pieniądze. Wykonując misje od Mieszkańców którzy mają swoje problemy związane z nieszczęściem i dobrem Królestwa.
& Odkrywcą Wybierając Drogę Odkrywcy staniesz się Podróżnikiem, który szuka przygód i rzeczy które mają znaczenie archeologiczne lub dające nowe nieznane moce, który przedkłada pieniądze ponad moc odkrywania. Wykonując misje Mieszkańców, którzy chcą odkryć różne skarby mające bezcenne znaczenie.
Rozgrywka Podczas rozgrywki jako Najemnik, Wojownik lub Odkrywca będziesz mógł zdobyć Certyfikaty zależnie od wybranego celu. Certyfikat ten da Ci dodatkowe bony, a wraz z wyższymi poziomami wzmocni je i doda nowe. Chcąc zdobyć kolejne Certyfikaty musimy odczytać coraz to nowe szyfry.
Szyfry: Chcąc zdobyć kolejne Certyfikaty musimy odczytać coraz to nowe szyfry.
& Wiadomość Handlarki & Wiadomość Wysłanników & Pradawna Umiejętność Na 20 poziomie dostajemy do odszyfrowania ANAGRAM czyli porozrzucane literki w wyrazie, które musimy przepisać tak aby powstał poprawny wyraz. & Szyfr Cezara Na 40 poziomie dostajemy do odgadnięcia szyfr Cezara. Szyfr ten można odkodować w taki sposób. Cezar szyfrował swoje wiadomości przesuwając liczby o trzy w prawo. Teraz żeby odszyfrować wiadomość Cezara przesuwamy litery o trzy w lewo. Przykład Alfabet: A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż Szyfr: C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż A Ą B Zaszyfrowany: OJCOGU Odszyfrowany: MGAMES & Wola Króla Na 60 poziomie musimy zdobyć literki od potworów opisanych w misji. Po zdobyciu literek układamy je tak aby powstało prawidłowe słowo, które wpisujemy w misji. & Test Wiedzy Na 80 poziomie dostajemy 10 pytań związanych z serwerem Untium. Nagrody za misje są przyznawane losowo, w zależności od poprawnych odpowiedzi. Szyfr Gaderypoluki Na 90 poziomie dostajemy do odgadnięcia szyfr podstawieniowy do którego dostajemy klucz. Klucz ten zapisuje się w formie ciągu par liter, które ulegają w tym szyfrze prostemu zastąpieniu. W kluczu tym każda para liter oddzielonych myślnikiem stanowi listę zamienników. Litery, których nie ma na liście zamienników, pozostawia się w szyfrowanym tekście bez zmian. Zmianom nie podlegają też spacje. Przykład Klucz: KA-YT-SF-GH-RE-LI Zaszyfrowany: MHKMRF Odszyfrowany: MGAMES Szyfr Gaderypoluki Na 100 poziomie dostajemy do odgadnięcia szyfr podstawieniowy do którego musimy zdobyć klucz od potworów. Klucz ten zapisuje się w formie ciągu par liter, które ulegają w tym szyfrze prostemu zastąpieniu. W kluczu tym każda para liter oddzielonych myślnikiem stanowi listę zamienników. Litery, których nie ma na liście zamienników, pozostawia się w szyfrowanym tekście bez zmian. Zmianom nie podlegają też spacje. Przykład Klucz: KA-YT-SF-GH-RE-LI Zaszyfrowany: MHKMRF Odszyfrowany: MGAMES Królewski Szyfr Na 105 poziomie dostajemy Królewski szyfr. Szyfr ten jest zakodowany szyfrem Cezara a następnie jeszcze raz zakodowany szyfrem Gaderypoluki. Czyli Cezar szyfrował swoje wiadomości przesuwając liczby o trzy w prawo. Teraz żeby odszyfrować wiadomość Cezara przesuwamy litery o trzy w lewo. Jak już do zrobimy teraz musimy odszyfrować to co nam wyszło szyfrem Gaderypoluki. Czyli dzięki otrzymanemu kluczowi rozszyfrowujemy kod. Klucz ten zapisuje się w formie ciągu par liter, które ulegają w tym szyfrze prostemu zastąpieniu. W kluczu tym każda para liter oddzielonych myślnikiem stanowi listę zamienników. Litery, których nie ma na liście zamienników, pozostawia się w szyfrowanym tekście bez zmian. Zmianom nie podlegają też spacje. Przykład Szyfr Cezara Alfabet: A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż Szyfr: C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż A Ą B Zaszyfrowany: OKMOTI Odszyfrowany: MHKMRF Szyfr Gaderypoluki Klucz: KA-YT-SF-GH-RE-LI Zaszyfrowany: MHKMRF Odszyfrowany: MGAMES
Wzmacniacze Wykonywanie kolejno misji pozwoli Ci na zdobycie wzmacniaczy. Nie są one jednorazowe. Chcąc zdobyć od nowa wzmacniacz trzeba uzbierać 50 przedmiotów opisanych w misji a Alchemik przetworzy je na nasz wzmacniacz.
Twoja Droga Jest to kompletna nowość jaką jest trójliniowa fabuła gry. Misje zawarte w Twojej Drodze to aż 34 misje dostępne dla jednego celu. Zaokrąglając to otrzymujemy łącznie 102 misje z samej Twojej Drogi.
Itemy z Misji Przedstawiamy także Itemy, które musimy zdobyć podczas różnych misji.
Monarcha Na serwerze pojawia się Monarchowie. Będzie ich dwóch i każdy będzie reprezentował swoje Królestwo odpowiednią Korona oraz Szatą.
System Monarchów Każde Królestwo może zgłosić 15 kandydatów na Monarchę. Zgłaszanie się przez kandydatów trwa dwa dni. Po zgłoszeniu się kandydatów następuje zamknięcie zgłoszeń.
Żeby zostać Monarchą trzeba spełnić trzy warunki: & Zapłacić Królewskiemu Posłańcowi 100kk yang. & Posiadać odpowiedni poziom jakim jest 80. & Zdobyć wcześniej Totem Monarchy od Posłańca Królewskiego. Po wykonaniu misji dla Posłańca Królewskiego dostajemy Totem Monarchy.
Głosowanie Po drugim dniu zgłoszeń następuje głosowanie na Monarchę. Aby móc oddać swój głos trzeba mieć 50 poziom. Głosować można tylko raz a głosowanie trwa trzy dni.
Monarchowie Wybrani gracze na Monarchów dostają Hwanga Monarchy, która znika po 14 dniach. Otrzymują także Symbol Władzy przez który zarządza swoim Królestwem, który też znika po 14 dniach.
Monarcha może: & Teleportować się do graczy. Cena - 1kk yang. & Wysłać informacje do swojego Królestwa. Cena - 200k yang. & Błogosławić swoje Królestwo. Cena - 10kk yang. (Każdemu z gracz z Królestwa Monarchy zregeneruje się życie i mana) & Dać swojemu Królestwu bonus ataku. Cena - 50kk yang. (Każdemu z gracz z Królestwa Monarchy wzrośnie siła ataku o 10%) & Dać swojemu Królestwu bonus obrony. Cena - 50kk yang. (Każdemu z gracz z Królestwa Monarchy wzrośnie obrona o 10%) & Sprawdzić stan skarbowca w danym Królestwie.Cena - 0 yang. & Włączyć lub wyłączyć znak Monarchy. Cena - 0 yang.
Skarbiec Królestw Każde Królestwo ma swój skarbiec, którym zarządza Monarcha z danego królestwa. Pieniądze w skarbcu pochodzą z oprocentowanej sprzedaży u handlarzy jak i od graczy, którzy oddali swoje fundusze na rzecz Królestwa. Skarbiec może pomieścić 2kkk yang.
Monarcha można zostać kilkukrotnie. MGames pamięta o Wielkich Ludziach honorując ich miejscem w Loży Chwały. Na stronie serwera w zakładce Loża Chwały, możesz sprawdzić kto i kiedy był mianowany na Monarchę.
GM GM na serwerze zawsze ma znaczek nad głową oraz przedrostek "[MG]" w nazwie.
... [/center]
|