Lexus - 2011-08-11 21:19:23 |
Tutaj piszemy według nas najlepszych 10 filmów
Ja zaczynam
1. Efekt motyla. 2. Alvin i wiewiórki. 3. Transformers. 4. Załoga G. 5. Zemsta futrzaków. 6. Poznaj moich spartan 7. Jak wytresować smoka 8. Ace Ventura Zew natury 9. Dr Dolitlle 2 10. Władcy ognia.
|
Admin[Nieaktywny] - 2011-08-12 13:56:34 |
To top 5 czy 10 ?
1. Szeregowiec R. 2. Sztandar Chwały 3. Byliśmy Żołnierzami 4. Stalingrad 5. Vinci 5. Niepokonani 6. Taxi 7. LOTR 8. American Pie 9. Waterlo 1815 10. Patriota
pewnie zapomniałem o połowie Jestem fanem kina wojennego i dobrych komedii, innego szajsu nie oglądam :D
|
Lexus - 2011-08-12 13:57:06 |
Pomyliłem się. Zaraz edytuję.
Ja jestem fanem animowanych, komedii, i filmów akcji. Reszty nie oglądam a zwłaszcza seriali :D.
|
BezKitu - 2011-08-12 14:14:46 |
1. Pułapka - film w morałem . 2. Harry Potter 3.Arn - Templariusz 4. Wzgórza Mają Oczy 5. 300 6. TAXI 7.Garfield 8. Scooby Doo 9. Avatar 10. Kod Da Vinci
Ja więcej muszę ^^
11. Kac Vegas 1 i 2 12. Jestem Legendą 13. Troja 14. Epoka Lodowcowa 15. 1408 16. Labirynt Fauna
|
Dr.House - 2011-08-12 14:19:40 |
1.) Harry Potter 2.) Zabójcza broń 3.) Avatar 4.) Shrek 5.) Super 8 6.) Piranie 3D 7.) 40 letni prawiczek 8.) Opowieści z Narni 9.) Vinci 10.) Fuks
|
Bula1905 - 2011-08-12 15:17:09 |
1.13 Dzielnica 2.Taxi 3.Szklana Pułapka 4.Harry Potter 5.Miś Uszatek xd 6. M jak Miłość 7. Głupi i głupszy 8. Szeregowiec Ryan 9. Kruk3 10. Malice
|
Przemox - 2011-08-19 18:58:59 |
UP u Ciebie połowa top 10 filmów to seriale D.D
1.Boogeyman 2.Transformers 3.Straszny Film 4.Za szybcy za wściekli 5.Poznaj moich Spartań 6.Auta 7.Synek poznaj moją mame 8.13 dni życia 9.Wycieczka do Ameryki 10.Filmiki na RT xD
|
Cabron - 2011-08-28 21:22:50 |
1. Sala samobójców - Bardzo motywujący film! 2. Po prostu walcz - też bardzo motywujący. 3. Jurassic Park 1,2,3 - świetny film. 4. Odcinkowe naruto - świetne anime .. 5. Wyścig szczurów. 6. Maska. 7. Alaska. 8. Kill bill. 9. Zejście. 10. Oszukać przeznaczenie 1,2,3,4.
|
Alfa - 2011-09-11 18:17:07 |
1. Incepcja 2. Paranormal Activity 1/2 3. Piranie 3D 4. Harry Potter i Insygnia Śmierci 5. Efekt Motyla 3 6. Oszukać Przeznaczenie 7. Łowcy Wampirów 8. Państwo młodzi Chuck i Larry 9. Plaga 10. Egzorcyzmy Anneliese Michel
Jestem fanem horrorów, filmów fantasy i komedii ;)
|