/usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest
I podmieniam tamto gmlogin i
blacksmith
Ma tam byyc :
quest blacksmith begin state start begin when blacksmith.chat."Chcę poprawić coś" begin say(locale.blacksmith.refine_info) end end end
a w buy_fishrod
quest buy_fishrod begin state start begin when 9009.chat."Oszczędnosc Pakiet!" with pc.level>=7 and pc.level<=17 begin say("Witaj") say("Chcesz pakiet oszczędnościowy?") say("Możesz go dziś kupic !") say("Jedyna taka promocja ! Tylko Dziś !") say("Kupisz?") say("") say("Kosztuje Jedynie 3k.") local b=select("Ok", "Nie") if 1==b then if pc.money>=3000 then pc.changemoney(-3000) say("Mmm Dobry wybór !") say("Tu masz") say("Swój pakiet !") pc.give_item2("27400", 1) pc.give_item2("27800", 100) pc.give_item2("27801", 20) setstate(notify_event) else say("Ok") say("Papa !") say("Życzę dobrych połowów !") end elseif 2==b then else say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]") end end end state notify_event begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Konkurs") q.set_title("Konkurs") q.start() end when button begin say(locale.NOTICE_COLOR.."Konkurs"..locale.NORMAL_COLOR) say("To jest mała") say("Konkurencja") say("świadczy ten konkurs o") say("sprytnosci i zlowienia 5") say("rybek ^^.") say("Czy chcesz") say("Zaakceptować konkurencje teraz?") local b=select("Tak", "Nie") if 1==b then setstate(play_event) elseif 2==b then setstate(__COMPLETE__) q.done() else say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]") end end when info begin say(locale.NOTICE_COLOR.."Konkurs"..locale.NORMAL_COLOR) say("To jest mała") say("konkurencja") say("świadczy ten konkurs o") say("sprytnosci i zlowienia 5") say("rybek ^^") say("Czy chcesz?") say("Zaakceptować konkurencje teraz?") local b=select("Tak", "Nie") if 1==b then setstate(play_event) elseif 2==b then setstate(__COMPLETE__) q.done() else say("UNKNOWN BUTTON ["..b.."]") end end end state play_event begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Konkurs") q.set_title("Konkurs") q.start() end when button begin say(locale.NOTICE_COLOR.."Konkurs"..locale.NORMAL_COLOR) say("Załóżmy, że zawody wędkarskie") say("Polegaja na zabiciu 5 okoni") end when info begin say(locale.NOTICE_COLOR.."Der Wettbewerb"..locale.NORMAL_COLOR) say("Załóżmy, że zawody wędkarskie.") say("Polegaja na zabiciu 5 okoni") end when 9009.chat."Konkurs" with pc.countitem("27833")>=5 begin say("Wielkie nieba.") say("Czy jesteś szybki.") setstate(reward) end when 9009.chat."The Lord of the Rods Ŕň±oł¨ł˝¤ńÁÉĽú«~" with pc.countitem("27833")<5 begin say("Czy mają") say("nie masz") say("5 okoni?.") end end state reward begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zwycięzca") q.set_title("Jesteś zwycięzcą tego konkursu ") q.start() end when button begin say(locale.NOTICE_COLOR.."Zwycięzca"..locale.NORMAL_COLOR) say("Masz wędkarza") say("itemki ;d") say("") if pc.countitem("27833")>=5 then pc.removeitem("27833", 5) say("Masz") say("") if pc.job==0 then local r=number(1, 10) if r==1 then pc.give_item2("00013", 1) elseif r==2 then pc.give_item2("00023", 1) elseif r==3 then pc.give_item2("00033", 1) elseif r==4 then pc.give_item2("00043", 1) elseif r==5 then pc.give_item2("00053", 1) elseif r==6 then pc.give_item2("03003", 1) elseif r==7 then pc.give_item2("03013", 1) elseif r==8 then pc.give_item2("03023", 1) elseif r==9 then pc.give_item2("03033", 1) elseif r==10 then pc.give_item2("03043", 1) end elseif pc.job==1 then local r=number(1, 15) if r==1 then pc.give_item2("00013", 1) elseif r==2 then pc.give_item2("00023", 1) elseif r==3 then pc.give_item2("00033", 1) elseif r==4 then pc.give_item2("00043", 1) elseif r==5 then pc.give_item2("00053", 1) elseif r==6 then pc.give_item2("01003", 1) elseif r==7 then pc.give_item2("04003", 1) elseif r==8 then pc.give_item2("01013", 1) elseif r==9 then pc.give_item2("04013", 1) elseif r==10 then pc.give_item2("01023", 1) elseif r==11 then pc.give_item2("02003", 1) elseif r==12 then pc.give_item2("02013", 1) elseif r==13 then pc.give_item2("02023", 1) elseif r==14 then pc.give_item2("02033", 1) elseif r==15 then pc.give_item2("2043", 1) end elseif pc.job==2 then local r=number(1, 6) if r==1 then pc.give_item2("00013", 1) elseif r==2 then pc.give_item2("00023", 1) elseif r==3 then pc.give_item2("00033", 1) elseif r==4 then pc.give_item2("00043", 1) elseif r==5 then pc.give_item2("00053", 1) elseif r==6 then pc.give_item2("00053", 1) end elseif pc.job==3 then local r=number(1, 8) if r==1 then pc.give_item2("05003", 1) elseif r==2 then pc.give_item2("05013", 1) elseif r==3 then pc.give_item2("05023", 1) elseif r==4 then pc.give_item2("07003", 1) elseif r==5 then pc.give_item2("07013", 1) elseif r==6 then pc.give_item2("07023", 1) elseif r==7 then pc.give_item2("07033", 1) elseif r==8 then pc.give_item2("07043", 1) end end else say("WOW") say("Super Leistung") say("Weidmann´s Heil") end setstate(__COMPLETE__) q.done() end end state __COMPLETE__ begin when enter begin q.done() end end end
|